חקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח - מילות חיפוש

קידום אתרים באינטרנט, מותנה בבחירה מקצועית של מילות מפתח.

 בחירה אופטימלית של  מילות מפתח (מילות חיפוש) לשם הגדרתם במנועי החיפוש באופן אופטימלי  תורמת להגדלת הקליקים שנפיק ממנוע החיפוש.
את בחירת מילות המפתח  מקדים מחקר מילות מפתח מקצועי. המחקר תורם לבחירת מילים וביטויים אשר סביר להניח כי לקוחות פוטנציאליים וקהל יעד רלוונטי יקלידו במנועי החיפוש על מנת לאתר מידע, שירות או מוצר מסויים.
אל .אס קידום מציעה לך בדיקת מומחה בקידום אתרים  ומנהל פעילות שיווק אנטרנט וכלים מקצועיים לביצוע מחקר מילות מפתח .
באמצעותם נאתר את אותם מילות מפתח וביטויים אשר ישמשו בתהליך האופטימיזציה הכנה והגדרת מסעות פרסום המבוססים על עלות לכל קליק או כמות הופעות.
בסופה של פעילות מחקר מילות המפתח, מקבל הלקוח רשימת מילים וביטויים אשר לדעת מקדם האתרים יבצעו ההמרות הטובות ביותר, אשר ימשכו גולשים ולקוחות פוטנציאליים רבים יותר לאתר הלקוח, זאת, על מנת לבצע רכישה.
אם אתר האינטרנט שברשותך אינו עבר אופטימיזציה על פי מחקר מילות מפתח, סביר להניח כי הוא עושה שימוש במילים וביטויים אשר אינם אופטימאליים. מסיבה זו, גולשים רלוונטיים, קהל יעד פוטנציאלי ומנועי חיפוש, ככל הנראה לא ימצאו את אתרך.
שימוש לא אופימאלי במילים וביטויים עלול להוביל להפסד כספי רב ובמיוחד אם ברשותך חנות מסחר אלקטרוני או אם אתרך מוכר שירותים ומוצרים דרך האינטרנט. בהוסף מביא שימוש לא אופטימלי לבזבוז זמן בפעילויות השיווק. קידום האתר באופן נכון יביא לקבלת דירוג טוב יותר במנועי החיפוש והגדלת מדד האיכות שמשמעותם פרסום בעלות נמוכה יותר.